4 Βραδινά σνακ για καλύτερο ύπνο


μέντας-1-size-detail1.  Μισή μπανάνα και λίγα ωμά αμύγδαλα.

Όταν προσπαθείτε να ακολουθήσετε υγιεινή διατροφή, οι μπανάνες και τα αμύγδαλα είναι από τις καλύτερες διατροφικές επιλογές διότι είναι χορταστικά και πλούσια σε θρεπτικά στοιχεία. Είναι όμως ιδιαίτερα ωφέλιμα και για τον ύπνο. Οι μπανάνες ενισχύουν την παραγωγή μελατονίνης ενώ τα αμύγδαλα έχουν ελαφριά μυοχαλαρωτική δράση.

  • Και… καλή σας ξεκούραση
  •  
  • 2. Κράκερ ολικής άλεσης με τυρί τσένταρ.

    Οι σπόροι και το τυρί περιέχουν τρυπτοφάνη, αμινοξύ που μετατρέπεται σε μελατονίνη και βοηθά στον ύπνο. Ακόμη, η κατανάλωση μικρής ποσότητας πρωτεϊνών κρατά σταθερά τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα και μας κάνει να αισθανόμαστε χορτάτοι, στοιχείο που μας βοηθά να κοιμόμαστε βαθιά το βράδυ.

      • 3. Γάλα με βανίλια

        Η βανίλια έχει καταπραϋντικές ιδιότητες και είναι ιδανική για να σας χαλαρώσει πριν πάτε για ύπνο. Αν θέλετε το ρόφημά σας να έχει λίγο πιο έντονη γεύση, προσθέστε κανέλα και απολαύστε τις θερμαντικές της ιδιότητες. Χωρίστε το περικάρπιο της βανίλιας στα δύο, τοποθετήστε το σε ένα ποτήρι και ρίξτε καυτό γάλα από πάνω. Απολαύσετε αυτό το χαλαρωτικό και καταπραϋντικό ρόφημα και θα είστε έτοιμη για ύπνο! 

      • 4.  Ρόφημα μέντας

        Να και κάτι διαφορετικό από το κλασικό χαμομήλι! Το ρόφημα μέντας είναι ό,τι πρέπει πριν πάτε για ύπνο διότι έχει χωνευτικές και χαλαρωτικές ιδιότητες. Μπορείτε να βρείτε φρέσκια μέντα στο μανάβικο και το σούπερ μάρκετ.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s