2. Σύνδεση με τον Θεϊκό μου Εαυτό, Α” Μέρος.


Original Photo: https://silentwindsofchange.wordpress.com/tag/higher-self/

(Το Κείμενο αυτό είναι από τη σειρά Ανοιχτών Webinars της σχολής μας «Η Τέχνη της Δημιουργίας«, για τον Ιούλιο 2013. Μπορείτενα το παρακολουθήσετε ολόκληρο και από το κανάλι μας στο YouTube.)

Πριν μερικά χρόνια, όταν πήγαινα τότε σε Ακαδημίες, σε διάφορα σεμινάρια και μου μετέφεραν αυτή την γνώση, αυτή την πληροφορία, πιστέψτε με, δεν μπορούσα να το καταλάβω. Υπήρχε δηλαδή μια γνωστική πληροφόρηση για μένα, υπήρχε μια γνωστική σημαντική πληροφορία, όμως μόνο όταν το βίωσα πραγματικά το κατάλαβα.

Μόνο μέσα από την συνεχή καλλιέργεια και διατήρηση και εξέλιξη αυτής μου της σύνδεσης, μπόρεσα πολύ πιο εύκολα εκείνη την στιγμή που χρειαζόταν, να θυμηθώ για ποιό λόγο είμαι εδώ και ποιός είμαι, να θυμηθώ ότι το βιολογικό μου σώμα είναι απλά ένα παλτό, ένα ρούχο που φοράω, υπέροχο μεν, το οποίο το σέβομαι και το τιμώ, αλλά ότι αυτό είναι ένα εργαλείο μου εδώ, είναι ένα εργαλείο του Πνεύματος.

Έτσι λοιπόν αυτή η σχέση επίσης με βοηθάει στο να μπορώ να αντιλαμβάνομαι την πολυδιαστασιακότητά μου, την εσωτερική δύναμη που έχω, την έμπνευση, την πίστη που έχω στον εαυτό μου, στα όνειρά μου, στη φαντασία μου, γιατί η φαντασία είναι άμεσα συνδεδεμένη με το Πνεύμα, είναι εργαλείο του Πνεύματος μέσα από την καρδιά μας. Και το πιο σημαντικό, ξέρετε ποιό είναι; Ότι τότε, όταν ξεκίνησα πολύ πιο δυνατά να γνωρίζω όλο και περισσότερο αυτή την σχέση, να την ανακαλύπτω και να προβληματίζομαι θετικά, άρχισα να παρατηρώ ότι τα όνειρα που είχα κάποτε, πλέον δεν είναι όνειρα, είναι η πραγματικότητά μου, ζω μέσα σ’ αυτήν και γι’ αυτό και έχω ένα τεράστιο, μεγάλο ανθρώπινο ευχαριστώ προς την αγγελική μου οικογένεια και τον θεϊκό μου εαυτό.

Και θέλω πάρα πολύ μέσα από εμένα να σας μεταφέρω αυτό το μήνυμα –και γνωρίζετε πάρα πολύ καλά ότι δεν είμαι μόνο εγώ, χιλιάδες άνθρωποι στην εποχή μας αντλούν την ενέργεια και την δύναμή τους από τους εσωτερικούς τους κόσμους και όχι από εξωτερικούς παράγοντες και ότι ο εσωτερικός μας κόσμος είναι ο θεϊκός μας εαυτός–, θέλω λοιπόν να σας μεταφέρω ότι δεν υπάρχει κάποιο μυστήριο πίσω απ’ αυτό, δεν είναι κάποια μυστικιστική πράξη, είναι κάτι τόσο απλό, γίνεται πολύ απλά. Και θέλω να σας τα μεταφέρω με την δική μου γλώσσα, έτσι όπως εγώ λειτουργώ, για να μπουν όλα στη θέση τους και να αρχίσετε να βλέπετε αυτή την σύνδεση τόσο φυσιολογική και απλά, όσο πραγματικά πιο απλά γίνεται αγαπημένοι μου.

Το έχω ξαναπεί, το Πνεύμα, η φώτιση είναι απλή. Εμείς έχουμε την τάση να τα μεγεθύνουμε, να δημιουργούμε προκλήσεις και προβλήματα εκεί που δεν χρειάζεται. Και είμαστε πια σ’ αυτή την φάση που νομίζω ότι επιλέγουμε το απλό, επιλέγουμε το εύκολο, όταν ειδικά έχουμε αυτή την σύνδεση, αυτή την επαφή, η οποία πραγματικά μας βοηθάει.

Πάμε να δούμε λίγο τα βασικά μας θέματα σήμερα. Φανταστείτε ότι στις ανώτερες σφαίρες συμβαίνει το εξής: Ανάμεσα σε τρεις ανώτερους εαυτούς οι δύο βρίσκονται ήδη στη Γη, είναι ενσαρκωμένοι και επιθυμούν να φέρουν ένα παιδί στον κόσμο και ο τρίτος ανώτερος εαυτός είναι αυτός που επιθυμεί να ενσαρκωθεί και πλέον έχει όλες τις προϋποθέσεις για να βιώσει αυτή την γήινη εμπειρία και να ταξιδέψει η ψυχή του στην υλική πραγματικότητα για να μπει στη διαδικασία αυτού του ταξιδιού, να βιώσει τις εμπειρίες, να ενθυμηθεί την θεϊκή του προέλευση και σταδιακά να ανακαλύψει και να εμποτίσει όλες του τις δημιουργίες και εμπειρίες με το Πνεύμα.

Όταν λοιπόν υπάρχει το συμβόλαιο και γίνεται η σύλληψη στο γήινο πλάνο και μετά από τους 9 μήνες έχουμε τον μικρό μας θεό που γεννιέται, εκείνη την στιγμή συμβαίνει ο διαχωρισμός, ο διαχωρισμός της ψυχής μας από το ενεργητικό σύνολο της Εγώ Ειμί Παρουσίας. Εκείνη την στιγμή με την ενσάρκωση διαχωρίζεται η ψυχή μας, όπως το είπα, η ανθρώπινη πτυχή του εαυτού μας, διαχωρίζονται επίσης οι φύλακες άγγελοι, οι οποίοι μας προστατεύουν σε όλη την διάρκεια της ζωής μας και μαζί τους διαχωρίζονται από την μονάδα μας, την μονάδα μας της Εγώ Ειμί Παρουσίας και οι άγγελοι καθοδηγητές, οι οποίοι μας βοηθούν να πραγματώσουμε κάποιες κατάλληλες γνωριμίες, να μπορούμε να ακούμε την έμπνευση, μας βοηθούν για να ανακαλύπτουμε πράγματα τα οποία οδηγούν στην αλλαγή της ζωής μας και προάγουν οι αλλαγές αυτές την ψυχή μας στον δρόμο της φώτισης και εκείνο το μεγαλύτερο μέρος από την συνολική αυτή ενεργητική μονάδα της Εγώ Ειμί Παρουσίας μας που μένει πίσω είναι ο θεϊκός μας εαυτός, ανώτερος εαυτός, όπως τον έχετε μάθει και σας είναι πιο κοντά στην καρδιά σας μπορείτε να τον λέτε.

Αυτός λοιπόν ο θεϊκός μας εαυτός είναι εκείνο το μεγαλύτερο μέρος της μονάδας μας, η οποία είναι σαν την ακτίνα του ήλιου, όπου η ήλιος είναι η Πηγή. Φανταστείτε ότι όπως είναι ο  ήλιος και οι ακτίνες του, μια ακτίνα είναι ολόκληρη αυτή η μονάδα μας. Από εκεί διαχωρίζονται λοιπόν η ψυχή μας, οι φύλακες άγγελοι, οι άγγελοι καθοδηγητές και όλο το υπόλοιπο μέρος το οποίο μένει είναι ο ανώτερος θεϊκός μας εαυτός.

(Το Κείμενο αυτό είναι από τη σειρά Ανοιχτών Webinars της σχολής μας «Η Τέχνη της Δημιουργίας«, για τον Ιούλιο 2013. Μπορείτενα το παρακολουθήσετε ολόκληρο και από το κανάλι μας στο YouTube.)

Higher_Self_Banner

http://www.anagenis.com

Σχολιάστε

