5 υγιεινά μυρωδικά για πιο θρεπτικά πιάτα (με τι ταιριάζει το καθένα;)


Χάρη σ’ αυτά τα σούπερ υγιεινά μπαχαρικά και μυρωδικά, κάθε φαγητό αναβαθμίζεται γευστικά και προσφέρει στον οργανισμό ακόμα περισσότερα θρεπτικά συστατικά.

Δεν χρειάζεται να αλλάξεις ριζικά τον τρόπο που μαγειρεύεις για να γίνουν τα γεύματά σου πιο νόστιμα και θρεπτικά. Απλά δοκίμασε να τα εμπλουτίσεις με μπαχαρικά και υγιεινά μυρωδικά, όπως θυμάρι, πάπρικα, τζίντζερ και άλλα που όχι μόνο θα κάνουν τη γεύση τους πιο ιδιαίτερη και το γεύμα σου πιο απολαυστικό αλλά θα συμπληρώσουν το πιάτο σου με ακόμα περισσότερες βιταμίνες, αντιοξειδωτικά και άλλα συστατικά που έχουν ευεργετικά οφέλη για τον οργανισμό.

Να μερικά υγιεινά μυρωδικά για να προσθέσεις στις συνταγές σου:

Δεντρολίβανο

Είναι αξιοθαύμαστο πόσα πολλά θρεπτικά συστατικά περιέχονται μέσα στα τόσο μικρά φυλλαράκια του. Το δεντρολίβανο είναι πλούσιο σε σίδηρο και ασβέστιο, ενώ έχει διαπιστωθεί ότι περιέχει ένα στοιχεί που συμβάλλει στην πρόληψη του διαβήτη τύπου 2. Όταν χρησιμοποιείται για να δώσει έξτρα νοστιμιά στο κρέας, θεωρείται ότι περιορίζει τον κίνδυνο ανάπτυξης καρκινικών κυττάρων που συνδέεται με την κατανάλωση κόκκινου κρέατος. Πρόσθεσέ το στα μπιφτέκια, στις συνταγές με χοιρινό κρέας, στην ομελέτα και σε σούπες.
  • Δεντρολίβανο
  • Τζίντζερ
  • Πιπέρι καγιέν
  • Ρίγανη
  • Φασκόμηλο
 
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s