Καρύδια για μείωση της χοληστερίνης


VITA TEAM

Πόσο καρύδια πρέπει να τρώμε καθημερινά για να μειώσουμε την αυξημένη χοληστερίνη; Τι επισημαίνουν οι ειδικοί σύμφωνα με νέα ευρήματα..

Τα καρύδια αποτελούν υγιεινούς ξηρούς καρπούς, που μπορείτε να τους καταναλώσετε μόνους τους ως σνακ ή να τους ενσωματώσετε στα γεύματά σας, όπως είναι οι σαλάτες. Δεν είναι μόνο γευστικά αλλά «θωρακίζουν» και την καρδιά σας.

Τα οφέλη τους για την υγεία προέρχονται από μια σειρά κλινικών μελετών που έχουν πραγματοποιηθεί κατά καιρούς, από διάφορα ερευνητικά ιδρύματα σε ολόκληρο τον κόσμο. Τα πιο πρόσφατα ευρήματα μάλιστα, δείχνουν ότι η κατανάλωση καρυδιών είναι ευεργετική στη μείωση των επιπέδων της χοληστερίνης.

Τα καρύδια είναι επίσης γνωστά για τη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων και φλεγμονών.

Συνέχεια ανάγνωσης «Καρύδια για μείωση της χοληστερίνης»

Η καφεΐνη στην εγκυμοσύνη επηρεάζει τον εγκέφαλο του εμβρύου


Mπορεί να αλλάξει σημαντικές εγκεφαλικές οδούς που θα μπορούσαν να οδηγήσουν μελλοντικά το παιδί σε προβλήματα συμπεριφοράς.

Nεα έρευνα, ανακάλυψε ότι η καφεΐνη στην εγκυμοσύνη μπορεί να αλλάξει σημαντικές εγκεφαλικές οδούς που θα μπορούσαν να οδηγήσουν μελλοντικά το παιδί σε προβλήματα συμπεριφοράς.

Η έρευνα του University of Rochester Medical Center (URMC), αποκάλυψε αλλαγές στη δομή του εγκεφάλου παιδιών τα οποία ως έμβρυα είχαν εκτεθεί στην καφεΐνη.

Ο John Foxe, δήλωσε ότι αυτές είναι μικρές επιδράσεις και δεν προκαλούν μεγάλες ψυχιατρικές παθήσεις αλλά μικρά και εμφανή θέματα τα συμπεριφοράς που θα μπορούσαν να μας κάνουν να λαμβάνουμε υπόψη τις μακροπρόθεσμες συνέπειες της πρόσληψης καφεΐνης στην εγκυμοσύνη.

Αυξημένα θέματα συμπεριφοράς, προβλήματα προσοχής και υπερκινητικότητα ήταν συμπτώματα που παρατήρησαν οι ερευνητές σε αυτά τα παιδιά. Ο Zachary Christensen, δήλωσε ότι η έρευνα έδειξε βιολογική οδό που μοιάζει διαφορετική όταν καταναλώνεται καφεΐνη στην κύηση.

Οι ερευνητές ανέλυσαν απεικονιστικές εξετάσεις εγκεφάλου σε  9.000 παιδιά 9 και 10 ετών που συμμετείχαν στην έρευνα ABCD. Ανακάλυψαν σαφείς αλλαγές στον τρόπο που οι οδοί της λευκής ουσίας  είχαν οργανωθεί σε παιδιά των οποίων οι μητέρες ανέφεραν κατανάλωση καφεΐνης στην εγκυμοσύνη.

Ο Ed Freedman, δήλωσε ότι οι μητέρες έπρεπε να θυμηθούν την ποσότητα καφεΐνης κατά την εγκυμοσύνη.

Η έρευνα δημοσιεύτηκε  στο Neuropharmacology.

 

Πηγές: Neuropharmacology.

http://www.iatronet.gr

Μην κάνετε άσχημες σκέψεις γιατί τις προκαλείτε να συμβούν…!!!!


Έχετε ποτέ σκεφτεί ότι οι σκέψεις που περνούν από το μυαλό μας ευθύνονται για όλα όσα συμβαίνουν στη ζωή μας ; Aυτό που σκεφτόμαστε είναι ουσιαστικά αυτό το οποίο ζούμε. 
Η σκέψη μας επηρεάζει την συμπεριφορά μας , την διάθεση μας , τον τρόπο που βλέπουμε τα πράγματα , τις πράξεις και τις αντιδράσεις μας στο περιβάλλον. Άρα αυτό που συμβαίνει στο μυαλό μας είναι η ζωή μας η ίδια! 
Η δύναμη του μυαλού αποτελεί το δεύτερο δυνατότερο εργαλείο μας , μετά από την δύναμη της ψυχής η οποία μπορεί σε πολλές καταστάσεις να μας δώσει ακόμα και υπεράνθρωπη θέληση ή υπεράνθρωπες δυνάμεις. (π.χ σε περιπτώσεις κινδύνου). 
 
Πρέπει λοιπόν να είμαστε προσεχτικοί για το τι σκεφτόμαστε και πως το σκεφτόμαστε! 
Σκεφτείτε ότι το μυαλό σας λειτουργεί σαν μια μονάδα αναπαραγωγής εικόνας. Οι εικόνες που προέρχονται από την σκέψη μας , πολλές φορές παίρνουν σάρκα και οστά μέσα στο μυαλό μας και είτε μας φοβίζουν, είτε μας δίνουν την δύναμη να δημιουργήσουμε , είτε μας εμπνέουν , είτε μας κάνουν να ονειρευόμαστε. 
Οι αρνητικές σκέψεις μας δημιουργούν αρνητικές εικόνες και συνεπώς και αρνητικές αντιδράσεις τις οποίες και εκφράζουμε προς το περιβάλλον μας. 
Το ίδιο συμβαίνει και με τις θετικές μας σκέψεις που κάνουν ακριβώς την αντίθετη δουλειά , προς όφελος μας. Πως μπορούμε να κάνουμε ριζικές αλλαγές στη ζωή μας ; Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ; 
Οι αλλαγές στην ζωή μας είναι εφικτές μόνο όταν μπορούμε να ελέγχουμε την σκέψη μας , να φιλτράρουμε τον αρνητισμό και να προβάλλουμε μόνο τα θετικά και την ομορφιά που περιέχει η ζωή μας. Αυτή είναι η δύναμη της σκέψης μας! 
Μπορούμε λοιπόν, εκτός από θετικές σκέψεις να κάνουμε δημιουργικές σκέψεις. Να προγραμματίζουμε , να σχεδιάζουμε και να βάζουμε στόχους για το αύριο. 

Συνέχεια ανάγνωσης «Μην κάνετε άσχημες σκέψεις γιατί τις προκαλείτε να συμβούν…!!!!»

Ειδικές Φοβίες


«Κάποιοι σκέφτονται τους φόβους τους
άλλοι φοβούνται τις σκέψεις τους..»

Ως φοβία ορίζεται ο επίμονος, υπερβολικός και αδικαιολόγητος φόβος για διάφορα αντικείμενα ή καταστάσεις, για τα οποία δεν δικαιολογείται να υπάρχει τέτοια αντίδραση, τουλάχιστον στο βαθμό που αυτή εμφανίζεται στον ασθενή (Δίκαιος, 2008).

Η εμφάνιση τους μπορεί να συνδέεται με κάποιο τραυματικό γεγονός ή με την παρατήρηση άλλων που υπέστησαν κάποιο τραυματικό γεγονός. Πολλές φορές όμως, σχετίζονται ακόμα και με ανησυχητικές πληροφορίες που προβλήθηκαν από τα μέσα ενημέρωσης. Αξίζει να σημειωθεί, ότι ορισμένες από αυτές τις φοβίες αποτελούν μέρος των εγγενών φόβων που αφορούν το παρελθόν του είδους μας (π.χ. φίδια, ύψος) (Μάνος, 1997).

Οι ειδικές φοβίες αποτελούν απλές ή μονοσυμπτωματικές ή εστιακές φοβίες που αφορούν σε οποιοδήποτε αντικείμενο ή κατάσταση (Μπουλουγούρης, 1996). Οι φοβίες αυτές θεωρούνται «ειδικές» επειδή είναι επικεντρωμένες σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο ή κατάσταση χωρίς να επεκτείνονται σε άλλα φοβογόνα ερεθίσματα (Δίκαιος, 2008). Τα άτομα με ειδικές φοβίες βιώνουν έναν έντονο και παράλογο φόβο στην παρουσία ή αναμονή της συνάντησης με κάποιο συγκεκριμένο αντικείμενο ή κατάσταση. Οι διάφοροι τύποι ειδικής φοβίας προσδιορίζονται βάσει του αιτιολογικού τους παράγοντα και μπορεί να αφορούν ζωοφοβίες (π.χ φοβία σε θηλαστικά, έντομα, πτηνά, ερπετά), φοβίες καταστάσεων (π.χ. ύψη, κλειστοί χώροι, πτήσεις, καιρικά φαινόμενα), φοβίες ιατρικών πράξεων (π.χ. ενέσεις, επίσκεψη στον οδοντίατρο), αρρωστοφοβίες (καρκινοφοβία), φοβία ούρησης σε δημόσια τουαλέτα, φοβία σεξουαλικής δραστηριότητας (Μπουλουγούρης, 1996). Υπάρχουν, όμως, και πιο σπάνιες φοβίες, όπως για παράδειγμα φοβία του τρεχούμενου νερού, του φαγητού, της φωτιάς, των χνουδωτών αντικειμένων κλπ. (Δίκαιος, 2008). Συνέχεια ανάγνωσης «Ειδικές Φοβίες»

Παιδί: Οι βασικοί κανόνες για μια υγιεινή διατροφή


          IMOMMY TEAM

Όσα μπορείτε να κάνετε ως γονείς προκειμένου να βεβαιωθείτε ότι το παιδί σας έχει υγιεινές διατροφικές συνήθειες

Συνέχεια ανάγνωσης «Παιδί: Οι βασικοί κανόνες για μια υγιεινή διατροφή»

Γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση: Πως συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο καρκίνου


Πολλοί άνθρωποι υποφέρουν από γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση. Τώρα, νέα έρευνα δείχνει  τώρα πως αυτό το φαινόμενο σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο καρκίνου του λάρυγγα και του οισοφάγου.

Όπως είναι γνωστό, η γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση συνήθως προκαλεί καούρες και ξινίλες. Δεν πρέπει όμως να περνάει απαρατήρητη. Θα πρέπει να ανησυχήσει τον ή την ασθενή.

Γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση και καρκίνος

Οι ερευνητές είχαν επικεφαλής τον δρα Κρίστιαν Άμπνετ του Εθνικού Ινστιτούτου Καρκίνου των Εθνικών Ινστιτούτων Υγείας των ΗΠΑ. Κι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό “Cancer” της Αμερικανικής Εταιρείας Καρκίνου, ανέλυσαν στοιχεία για σχεδόν 491.000 άτομα ηλικίας 50 έως 71 ετών. Από αυτούς το ένα τέταρτο (24%) είχαν ιστορικό γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης. Σε βάθος 16 ετών, 931 άνθρωποι εμφάνισαν αδενοκαρκίνωμα του οισοφάγου, 876 λαρυγγικό καρκίνωμα και 301 οισοφαγικό καρκίνωμα.

Διαπιστώθηκε ότι οι άνθρωποι με αυτό το φαινόμενο είχαν περίπου διπλάσιο κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του λάρυγγα ή του οισοφάγου, άσχετα με το φύλο τους, αν ήταν καπνιστές ή πόσο αλκοόλ έπιναν. Οι επιστήμονες υπολόγισαν ότι περίπου το 17% των περιστατικών καρκίνων του λάρυγγα και του οισοφάγου – δηλαδή ένα στα έξι – σχετίζονται με τη γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση.

Περισσότερες έρευνες χρειάζονται για να επιβεβαιώσουν τη γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση ως παράγοντα κινδύνου για καρκίνο και άλλες παθήσεις. Μελλοντικές έρευνες πρέπει επίσης να αξιολογήσουν κατά πόσο οι φαρμακευτικές θεραπείες για τα συμπτώματα της γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης θα μεταβάλλουν τον κίνδυνο του καρκίνου», δήλωσε ο ‘Αμπνετ.

Το φαινόμενο αυτό, από το οποίο πάσχει σχεδόν το 20% των ενηλίκων, συμβαίνει όταν τα οξέα του στομάχου κυλούν στον οισοφάγο, όπου προκαλούν βλάβη στον ιστό του.

 

http://www.healthview.gr

20 σημάδια που δείχνουν ότι έχετε τον πιο σπάνιο τύπο προσωπικότητας


Το 2% όλου του πληθυσμού του πλανήτη έχει την προσωπικότητα INFJ.

Είναι ο πιο σπάνιος τύπος προσωπικότητας όπως καθορίζεται από το τεστ προσωπικότητας Myers-Briggs Type Indicator. Αυτοί οι άνθρωποι είναι γνωστό ότι είναι συναισθηματικά ώριμοι, πολύ έξυπνοι και διαισθητικοί.

Εδώ είναι κάποια σημάδια που δηλώνουν αν είστε ένας από αυτούς:

1) Οι πιο πολλοί από αυτούς παραπονιούνται πως ποτέ δεν νιώθουν ότι είναι μέλος μιας ομάδας. Είναι κυρίως μοναχικοί και δεν μπορούν να συνδεθούν πολύ καλά με τους περισσότερους ανθρώπους. Λοιπόν, κάτι τέτοιο δεν αποτελεί έκπληξη καθώς μόνο λίγοι άνθρωποι είναι σαν και αυτούς. Είναι φυσιολογικό γι αυτούς να νιώθουν πως είναι διαφορετικοί ή πως δεν ανήκουν κάπου λόγω της σπανιότητας αυτού του τύπου προσωπικότητας.

2) Δε θα χαραμίσουν ούτε δευτερόλεπτο σε κάτι που δεν θεωρούν ότι αξίζει. Με τον ίδιο τρόπο, δεν έχουν χρόνο για ανθρώπους που δεν είναι αληθινοί. Γι αυτούς, η ποιότητα μετρά περισσότερο από την ποσότητα σε κάθε πτυχή της ζωής τους.

3) Οι άλλοι άνθρωποι το βρίσκουν εξαιρετικά εύκολο το να είναι κοντά τους, ακόμα και να τους δείξουν την ευάλωτη πλευρά τους. Ο λόγος είναι πως οι άνθρωποι με προσωπικότητα INFJ είναι πολύ καλοί ακροατές και κάνουν τους άλλους να νιώθουν άνετα μαζί τους. Είναι ζεστά, ευγενικά και καλά άτομα και οι άλλοι συνήθως τους ανοίγουν την καρδιά, την ψυχή και τα μυστικά τους.

4) Έχουν επίσης πολύ ενσυναίσθηση στη φύση τους. Αυτό σημαίνει πως μπορούν να νιώσουν τα συναισθήματα των άλλων σαν να ήταν δικά τους. Γι αυτό συγχωρούν και ξεχνούν τόσο γρήγορα αν τους αδικήσουν οι φίλοι τους. Η ενσυναίσθηση είναι ένα σίγουρο χαρακτηριστικό τους.

Συνέχεια ανάγνωσης «20 σημάδια που δείχνουν ότι έχετε τον πιο σπάνιο τύπο προσωπικότητας»

Η ψυχολογία της συγγνώμης: Τι αποκαλύπτει για εμάς η συνήθεια να ζητάμε συγγνώμη


Αρθρογράφος: Κωνσταντίνα Αρβανίτη
Ψυχολόγος

Εάν έχετε κάνει κάτι λάθος, είναι φυσικό να ζητήσετε συγγνώμη. Όμως, ενώ μερικοί άνθρωποι δυσκολεύονται να πουν συγγνώμη, άλλοι συνηθίζουν να ζητάνε συγγνώμη πάρα πολύ εύκολα.

Άνθρωποι που ζητάνε συνέχεια συγγνώμη

Συχνά, κάνουμε υποθέσεις για τα άτομα που δε λένε ποτέ συγγνώμη όταν κάνουν λάθος. Υποθέτουμε ότι είναι αλαζονικά ή ίσως ναρκισσιστικά. Ίσως έχουν υπερβολική αυτοπεποίθηση και δεν πιστεύουν ότι κάνουν λάθος. Τι γίνεται όμως με τους ανθρώπους που λένε συγγνώμη όλη την ώρα;

Δεν μπορεί πάντα να κάνουν λάθος, σωστά; Είναι το ακριβώς αντίθετο από εκείνους που δε λένε ποτέ συγγνώμη; Η έλλειψη αυτοεκτίμησης αποτελεί αιτία, άραγε, γι’ αυτή τη συνήθεια ή υπάρχει κάτι άλλο;

Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα της συνήθειας αυτής:

Ένας γείτονας βάζει πολύ δυνατά τη μουσική στις δύο τα ξημερώματα. Χτυπάτε την πόρτα τους και λέτε: «Με συγχωρείτε, θα σας πείραζε να χαμηλώσετε λίγο τη μουσική;»

Ένας οδηγός παραβιάζει το στοπ και σας τρακάρει και εσείς του ζητάτε συγγνώμη επειδή βρεθήκατε στο δρόμο του.

Το σούπερ μάρκετ είναι άδειο, αλλά όλοι οι υπάλληλοι κουβεντιάζουν και γελούν μεταξύ τους. Τους πλησιάζετε και λέτε: «Με συγχωρείτε που σας ενοχλώ …» Συνέχεια ανάγνωσης «Η ψυχολογία της συγγνώμης: Τι αποκαλύπτει για εμάς η συνήθεια να ζητάμε συγγνώμη»

Αρέσει σε %d bloggers: